حروف برجسته

همان‌ طور که می‌ دانید با گذشت زمان مدام تکنولوژی پیشرفت‌ های مختلفی در صنایع، گوناگون رو به خود دیده است که صنعت تابلوسازی هم از این قاعده بیرون نمانده و روز به روز ما، شاهد نوآوری‌ های مختلف درهمه زمینه‌ های  حروف برجسته و چلنیوم هستیم.

در این مقاله قصد داریم تا شما با انواع این حروف در تابلوهای مغازه، آشنا نموده و برای شما از مزایای آن‌ ها صحبت کنیم.

حروف برجسته چلنیوم دور حاشیه ایی

این تابلوها از حروف برجسته چلنیوم و از جنس پلکسی‌گلس، که حاشیه آن از پلکسی و دور لبه‌ های آن از چلنیوم است.

این تابلو به روی متریال‌ های مانند انواع سنگ، چوب، پی وی سی، ام دی اف  و… میتوان کار رو قرار داد.حروف برجسته

چلنیوم دوتا روی هم (دوبله)

تابلوهای چلنیوم پلکسی دوتا روی هم (دوبله) هستند جنس آن از، پلکسی‌گلس دور آن از چلنیوم با یک پلکسی اضافه و با رنگ‌ های متفاوت است.

همانند چلنیوم دور حاشیه رو متریال‌ های متفاوت قابلیت نصب دارد و میتواند با، مرکزی تیره رنگ و اطراف روشن آن دیدی بسیار خوبی هم در روز و هم شب ایجاد کند.

حروف برجسته پلاستیک 3 بعدی بسته ایی (وکیوم)

این تابلوهای حروف برجسته سه بعدی یک نوع جدیدی از تابلوهای ارائه شده در بازار است که، بخاطر مزیت هایی مانند نوردهی، رنگ‌های مختلف، ظاهری فانتزی‌ایی و مدل‌های مختلف در این بازار پر رقابت برای خود جایی، باز‌کرده و این تابلو در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده نصب می‌شود.

در مورد حروف برجسته بیشر بخوانید.

حروف برجسته چلنیوم

این حروف برجسته چلینوم یک بخش داخلی و خارجی دارد که بخش خارجی آن از معمولا از پلکسی‌گلاس همراه، تیغه چلینومی است و بخش داخلی را از لامپ‌ های ال ای دی یا اس ام دی شکل داده شده است.

چلنیوم از آلیاژ آلومینیوم و استیل ساخته شده که باعث دارا بودن ویژگی‌ هایی از جمله، ظاهری زیبا، قدرتمند، مقاومت برابر زنگ‌ زدگی و ماندگاری بالا از ویژگی‌ های بارز آن است.

این تابلوها در طولانی مدت رنگ‌ شان از بین نرفته و تنوع بسیار بالایی، مانند کریستال پانچ الماسی و … نیز هستند.چلنیوم چلنیوم شکل ستاره

چلنیوم شکل ستاره نوعی دیگر از حروف برجسته است که دارای نور اس ام دی که، علارغم تیک زدن نور در چشم بیننده آن را نه تنها اذیت نمی‌کند بلکه، توجه آن را به خود جلب می‌کند.

و به این اشاره کنم که این تابلو جلوه ویژه‌ایی به سردر مغازه‌ها می‌بخشد.

حروف استیل

این تابلوها دارای چهار نوع خش‌دار، ساده، براق و مات است و دو مدل استیل بگیر و نگیر که مدل بگیر آن کیفیت، چندان جالبی نداشته و مناسب کارهای تبلیغاتی نیست.

برای استفاده در کاربری‌های تبلیغاتی باید از نوع نگیر آن استفاده کنید چون، کیفیت و ماندگاری بالاتری نسبت به مدل بگیر دارد.

همچنین این کار استیل به دلیل ظاهری جذاب و خاصی که دارد در بازار، مورد توجه قرار گرفته است و خود این تابلوها نوع دیگری از تابلوهای برجسته هستند.

در اینجا برای شما باید شرح دهم که ما دو تابلو استیل لبه پانچ و برجسته داریم که، شبیه هم‌اند با این تفاوت که لبه پانچ شده آن میتواند همانند ستاره‌ایی با برخورد نور از خود، روشنایی رو به صورت چشمک زنی نیز منعکس نماید.

صفحات به کاربرده شده در استیل لبه پانچ ضد زنگ و در پالت‌های، براق و مات موجود هستند که در ساخت آن ها میتوان از ورق‌های بگیر و یا نگیر نیز استفاده نمود.

حروف استیل لبه پانچ از ترکیب فلز آهن وکربن که در هر شرایطی قابلیت نصب و اجرا را، به آن می‌دهد و این کار روی پایه نیز خوبه که قراربگیره، چون حروف استیل توانایی رد کردن نور از خود را ندارد.حروف برجسته

تابلو حروف برجسته فلزی لبه پانچ دوتایی رو هم (طبقه)

در طبقه پایین حروف برجسته فلزی از آهن و ورق پلاکسی پشت کار را از صفحات پی وی سی، کار شده و روشنایی کار را در روی کار قرار میدهند.

در صفحه بینابینی نیز (میانی) لامپ‌های اس ام دی جاگذاری می‌شود و در آخر هم، برای رنگ آن از رنگ‌هایی از جنس الکترواستاتیک روغنی و کوره‌ایی کار می‌شود.

تابلو برجسته بسته ایی (وکیومی)

این تابلوها علارغم این که زیبا و مجذوب کننده‌اند ولی به دلیل فرایندی که، در ساخت و نصب آن‌ها صرف می شوند دارند کمی گرانتر از بقیه تابلوها هستند.

از حسن‌های دیگر این تابلوها ترکیب آن‌ها با یک‌دیگر است و چیزی که باعث تمایز، آن از سایر کارها شده رویه کار آن است که ظاهر تابلو را به شکل عجیبی زیباتر جلوه می‌دهد.

تابلو حروف برجسته آمریکایی (لاس وگاسی)

تابلوهای حروف برجسته لاس وگاسی به تابلوهای لنز لایت هم شناخته می‌شوند آن هم به این واسطه است که، این تابلوها نور و درخشندگی زیادی رو از خود منعکس میکنند.

این تابلوها بیشتر در مراکز شادی مثل شهرباز‌ی‌ها پارک‌ها ویا کارنوال‌ها دیده می‌شود و دلیل نورانی، بودن‌شان هم این است که مقادیر زیادی لامپ ال ای دی رنگی در آن‌ها نیز کار شده است.

تابلو لبه سوئدی

این تابلو تقریبا همانند تابلوهای چلینیومی هستند با این تفاوت که در این تابلو، رویه پلکسی و تیغه آن آلومینیومی است.چلنیوم

تابلو برجسته فلزی

این تابلوها تیغه و لبه‌ های آن از فلز است که، با دستگاه لیز به هم متصل می‌ شوند.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا اینجا مقاله ما رو همراهی کردید لطفا نظرات پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

برای آشنایی بیشتر باما روی اینجا کلیک کنید.

شماره تماس: 09121582097-44328585-021

منبع: صفحات وب

مقالات

حروف برجسته چلینوم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما تماس بگیرید