کامپوزیت به ورق های آماده ای گفته می شود که با آلومینیوم و پلی اتیلن ساخته می شوند.
روش ساخت کامپوزیت به این گونه است که دو ورق آلومینیوم در دو طرف ورق های پلی اتیلن قرار گرفته و از این طریق باعث ساخت کامپوزیت می شوند.

از دیگر مواد اولیه در ساخت، مقام سازی و پوشش دهی به کامپوزیت ها می توان به چسب، پوشش مناسب نایلونی، لایه رنگ پلی استر و لایه رنگ PVDF اشاره نمود که کیفیت کامپوزیت ها معمولاً به نوع و نحوه ی استفاده از این مواد در ساخت آن ها بر می گردد.

علاوه بر کاربرد بسیار گسترده از ورق های کامپوزیت برای ساخت تابلو های مختلف در صنعت تابلو سازی از این مواد و متریال در صنایع دیگری مانند هواپیماسازی، خودرو سازی، ساختمان و … اشاره نمود.
با توجه به اینکه از کامپوزیت بیشتر برای نماسازی استفاده می شود، عبارت تابلو کامپوزیت را قطعاً تاکنون زیاد شنیده اید.

با توجه به اینکه شرکت ها و برند های مختلفی در زمینه ی ساخت انواع تابلو کامپوزیت فعالیت می کنند، قیمت تابلو های کامپوزیت می تواند با هم متفاوت باشد.
تابلو کامپوزیت

به طور معمول این تابلو ها در اندازه های ۳٫۲۰*۱٫۲۵ ساخته می شوند و همین امر باعث شده است تا ابعاد یکی از مهم ترین فاکتور ها در تعیین قیمت تابلو های کامپوزیت باشد.
از دیگر عوامل موثر در قیمت گذاری این تابلو ها می توان به روش اجرا و همچنین روش ساخت این محصولات اشاره نمود.

انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات
یکی از مهم ترین کاربرد های تابلو کامپوزیت در صنعت تابلو سازی برای تبلیغات می باشد.

امروزه یکی از بهترین راه های برای جذب مشتری و تبلیغات داشتن تابلویی حرفه ای و جذاب بر سر در دفتر شرکت و یا فروشگاه می باشد.

ویژگی های مختلف کامپوزیت باعث شده است تا شاهد استفاده از انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات در نقاط مختلف باشیم.

شاید مهم ترین عامل در استفاده از تابلو کامپوزیت را بتوان قیمت تمام شده و اقتصادی تر این تابلو ها نسبت به روش های دیگر برای تبلیغات و نماسازی دانست.

علاوه بر این مزایای زیادی مانند مقاومت در برابر حریق و آتش سوزی و تنوع و انعطاف پذیری بالا باعث شده است تا شاهد تولید انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات باشیم.

از کامپوزیت ها برای تابلو سازی بیشتر به عنوان نمای زیر کار استفاده می شود که سبکی و ضخامت کم آن می تواند نصب آسان و طرح های مختلف بر روی آن را امکان پذیر نماید.

به همین دلیل است که برای بررسی انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات باید به روش های پیاده سازی روی کامپوزیت اشاره نمود.

انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات

یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات، تابلو های حروف برجسته هستند.

در ساخت تابلو های حروف برجسته برای تبلیغات از متریال مختلف برای حروف استفاده می شود.

هر چه کیفیت حروف روی تابلو کامپوزیت بالاتر باشد، مشتری باید هزینه ی بالاتری برای آن پرداخت نماید.

حروف مورد استفاده روی انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات معمولاً از جنس پلاستیک، حروف برجسته ی فلزی، حروف برجسته استیل، چلنیوم و … می باشد.

به همین دلیل است که از اسم کامپوزیت و مواد به کار رفته روی آن برای مشخص کردن انواع تابلو تبلیغاتی استفاده می کنند.

به طور مثال تابلو کامپوزیت پلاستیکی یعنی تابلویی که زیر ساخت آن از کامپوزیت بوده و از مواد پلاستیکی برای نمایش تبلیغات روی آن استفاده شده است.

مزایای انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات
تابلو کامپوزیت
مزایای زیاد تابلو کامپوزیت باعث شده است تا از آن به عنوان یک روش تبلیغاتی بسیار موثر در دنیای مدرن امروزی استفاده شود.

به طور کلی تابلو های کامپوزیت و انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین اشعه ی ماورا بنفش دارند که این موضوع می تواند در طول عمر بالای تابلو ها بسیار موثر باشد.

زمانی که از انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات استفاده می شود، با توجه به کیفیت بالا و همچنین مشخصه هایی که این تابلو ها دارند، می توان انتظار داشت که برای مدت طولانی کیفیت اولیه ی خود را حفظ نماید که می تواند به عنوان یک عامل موثر در تبلیغات معرفی شود.

با توجه به اینکه ورق های کامپوزیت به صورت آماده تهیه می شوند، معمولاً زمان نصب تابلو های کامپوزیت بسیار کوتاه می باشد.

با توجه به اینکه از انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات در محیط های مختلف استفاده می شود، قابلیت شستشو و ضد زنگ بودن این تابلو ها می تواند در حفظ کیفیت آن ها برای بالا رفتن طول عمر و نمایش بهتر تبلیغات بسیار موثر باشد.

البته تابلو های کامپوزیت یک قابلیت خاص و ویژه به نام پاکسازی خودکار در مقابل گرد و خاک و آلودگی دارند که باعث می شود تا دائما تبلیغات قرار گرفته روی این تابلو ها حالت براق و زیبایی داشته باشد.

آلیاژ به کار رفته در ورق های کامپوزیت از نظر مقاومت در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

سبک بودن این آلیاژ باعث سبک بودن تابلو ها شده که در امر نصب آن ها می تواند به عنوان یک ویژگی مثبت قلمداد شود.

از دیگر ویژگی ها و مزایای انواع تابلو کامپوزیت برای تبلیغات می توان به قابل دسترسی بودن در همه ی نقاط، ضد حریق و عایق حرارت، قابل پیاده سازی در رنگ های مختلف، شکل دهی و فرم دهی دلخواه ورق های کامپوزیت که باعث تنوع در ساخت تابلو های تبلیغاتی می شود اشاره نمود.

تابلو تبلیغاتی کامپوزیت را از کجا بخریم؟

شرکت ها و مراکز مختلفی به عنوان تولید کننده و فروشنده ی انواع تابلو های کامپوزیت فعالیت می کنند.

برای خرید تابلو کامپوزیت باید ابتدا به نیاز خود توجه نمود و سپس با توجه به متریال و مواد مورد نظر و البته میزان اهمیت به تبلیغات تابلوی مورد نظر را سفارش داد.

کیفیت تابلو تبلیغاتی کامپوزیت به استفاده از مواد و متریال مناسب و درجه یک در این محصولات بر می گردد و به همین دلیل است که قیمت آن ها معمولاً با هم متفاوت می باشد.

بنابراین اگر به تبلیغات خود اهمیت می دهید و قصد دارید از این راه مشتریان زیادی را جذب نمایید برای خرید و سفارش تابلو های با کیفیت کامپوزیت اقدام نمایید تا از این طریق باعث گسترش و توسعه ی کسب و کار خود شوید.

برای سفارش تابلو کامپوزیت، شرکت کردی ساین در خدمت شماست

دسته‌بندی نشده

تابلوچلینیومساخت تابلو مغازهطراحیکامپوزیتکامپوزیت تابلو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما تماس بگیرید